1 Aralık 2008 Pazartesi

Son Gece




Saçına yaseminler taktığın gece
hiç öyle istememiştim seni
gözlerim kıvrımlarından
aktı aktı aktı
boşa döküldü
birikti
ve
öylece kaldı
*****
bir çift göz vardı o gece
baktım baktım
içim kaldı
kelimeler yetersiz
anlamları kifayetsiz kaldı
******
sana hiç söyleyemedim
sen varsın nasıl olsa diye
yokluğuna fısıldamak
şu an çok acı...
ilk kez o gece
kıskandım seni
herkesten...
halbuki değildin oralı
*****
bir sen vardın o gece
birde içimde ağlayan çocuk
bırakıp gitmek hiç bukadar zor olmamıştı seni
sana aşık olmuştum yine o gece
tıpkı ilk günlerdeki gibi
o sıcacık hissi
farkında değildin
aklında başka şeyler olmalı
*****
sana sırılsıklam aşıktım o gece
ama karşılıksızdı sanki
ama okadar kocamandı ki içimdeki
ikimize de yetmişti
korktum aslında
ve bilemedin
seni hiç bukadar özlememiştim...

Hiç yorum yok: