22 Kasım 2008 Cumartesi

Bensel




Trene bindim bugün
sadece beş yaşındayım
okadar güzel ki herşey
olgun birinin elinden tutuyorum
o an için olmak istediğim herşey
*****
...ve seneler geçti
ölümüne uyandım bu sabah
okadar gerçek ki herşey
olgun birinin elinden tutuyorum
ve
o cesareti...
halen daha mevcut onda olmak istediğim herşey
*****
...ve aylar geçti
yokluğuna uyandım bu sabah
okadar boş ki herşey
elinden tutamıyorum
öğütlerine ihtiyacım var bugün hergünden fazla
herkesten çok
herşeyden çok
sana ihtiyaç hissettim bugün
*****
nikotin kokusu,trenler,kol saatin,bana verdiğin son cep harçlığı...
hepsi benimle,sen hariç
ve bir hafıza dolusu anı
bir çocuğun çocukluğu boyunda hepsi
ve hepsi okadar canlı...
*****
bugün trene binsem yine
babannem hiç ağlamasa
adının yazdığı taş yerine
gittiğimiz yer herzaman muhabbet ettiğimiz oda olsa
ben yine beş yaşına gelsem
ve yine onbeş senemiz olsa
sen yine günde paketlerce sigara içsen
ama yinede gelebileceğim uzaklıkta olsan
çok özledim seni büyükbabam
trenlere binsek senle
ben yine 5 yaşımda olsam...

Hiç yorum yok: