22 Kasım 2008 Cumartesi

Bir zamanlar Biz'e




Birgün içinden birşeyler
ama bu haksızlık derse
boğ kendini
vaktinde konuşmadığın için
ya o an konuşcaktın
ya sonsuza kadar susacaktın
içindeki sonsuzluğa haykır şimdi herşeyi
boğ kendini
çok geç artık
ele geçen şanslar için
harcandı ve bitti
kalanları kullanmak için ise çok geç şimdi
kendine sakla artık hepsini
boğ kendini
tıpkı yaptığını söylediğin gibi
gerçekten içindeki sonsuzluğa kus hepsini
tıpkı aynadaki sen gibi davran
boğ kendini....
*****
bu hallere düşeceğine hiç inanmamıştım...
çok üzgünüm sana
senin yerine de...
ne acı
farkında değilsin bile
aynı zaman da ne mutlu da
trajik ölesiye...
*****
lütfen haksızlık deme şimdi
geri gelmeye kalkarsan
öyle bir yolun yok artık ihtimali
içimde çürüttüğün gerçeklerini
illa göz önüne mi sermeli?
bende bıraktığın sermayeni
lütfen gelme geri
haksızlık deme sakın
adımı alma lütfen ağzına
bir yola saptım bile
tıpkı yalan söyleyerek istediğin gibi
tıpkı senin dediğin gibi
diyorum şimdi
''geri adım atamam artık geri''
ama en azından yalan söylemiyorum senin gibi
*****
Çok ilerde birgün
içinden birşeyler
ama bu haksızlık derse
sustur kendini
seninde bana inanmadan dediğin gibi
''maceraydı'',''yırttım sayfalarımızı''de
ben iyice inandırdım kendimi şimdi
tıpkı senin yapmış olduğun gibi
ama benim hislerim tamamen gerçek şimdi
hem kendime
hem o'na
baş edemezsin bununla
ne olur daha fazla üzülecek şeyler yapma
boğ kendini şimdi
o an konuşacaktın
ya da
sonsuza kadar susacaktın
sonsuza kadar sus şimdi...



Hiç yorum yok: