22 Kasım 2008 Cumartesi

Fark




Öyle ya
umutsuzluk dışıma verdiğim adım
güvenilir değilim ben
geleceği parlak mı?
yakınımdan geçmez
evlat olsam sevilmem
bana da zaten evlat teslim edilmez
hele hele
birileri bana kızını teslim edecek
gülünür buna
değil mi?
benim hayallerim kağıttan nasıl olsa
görünüşüm
içim hakkında yorumda bulunmalarına
sanki hak vermekte
hayatımın müzik olması
meslektaşlarım için bile
göz ucuyla bakıp yok artık deme sebebi
öyle ya
enayi dışıma verilen adım
şapşal
benim altyazım
kaybedeni
kötü çocuğu oynamak
sanki bana biçilen kaftanım
******
benimde hayallerim var
kağıttan değil onlar
yüzüyorlar
herkesinkiler gibi
benim kimseden bir ''farkım'' yok
herkes gibi
''farklıyım'' işte
öyle ya
ne haddimize
sevmek ve sevilmek
çapayım ben
herkeste benle birlikte dipte
sevilmeyen adam
bu da emre'nin adı....

Hiç yorum yok: