22 Kasım 2008 Cumartesi

Kayıp




Ben var ya ben
tamı tamına 772 yaşındayım
ben
hem benim hem değilim
ben bazen senim
sen bilmesende
ben bazen
körüm
ben 100 metreyim
ben 500 tavşan gücündeyim
ben bildiğin çocuğum
ben aslında çok üzgünüm
belki biraz sarhoşum
ben var ya ben
küçük tepeleri yarattım
ben
her yaptığımı kırdım
her kırdığımı da yaptım
eskisi gibi olmaz bazen
ben eskisinden de iyi yaptım
anlayan anladı
anlamayana da ben anlattım
ben tüm yalanları söyledim
tüm oyunları oynadım
ben sen o biz siz onlar
çoğaldım kendi içimde gruplandım
ben biraz abarttım
dozu kasten kaçırdım
geldim sarhoş ettim
gittim eksilttim
gelirken kaybettim
giderken
buldum
onu da kaybettim
sen bu labirentte kaybol diye
düz çizgide
her şekli çizdim
anlayamadıysan kaybol
gözüm görmesin
ben
herzaman bazen
bazen kimizaman
kimizaman da herzaman
gerçekleri sahtelerine gizledim
hayatın kendisi gibi
bulana kadar ölün istedim

Hiç yorum yok: