22 Kasım 2008 Cumartesi

Cinayet




İçimdeki beni öldürdüm....
acımadım hiç kendime,neden acıyayım ki?
gittim arkasından vurdum iyice canı yansın diye
en nefret ettiği şeydi

Oysa bana nekadar da güvenmişti..
yıllarca aynı masada yemeğimi yemişti
bir kötü davranışımı görmemişti
gittim ve öldürdüm onu....

Çünkü;
beni sevmemişti....
beni istememişti
bana saygı duymamıştı
benle uyum içinde yaşamamıştı
içimdeki işbirlikçiydi
beni tezgahlamaya kalkmıştı
öyle bir şerefsizdi
hemde korkaktı
iyi biriydi belki
ama
saftı
ihtiyacım yoktu ona...

Ceset?güldürmeyin ya
ne ceseti
içimde sadece tek bir emre olduğunu mu sandınız?
sizin sadece tek benliğiniz varsa
bu niye hayatımda olduğunuzu açıklıyor
kanımdan ne istediniz ki?
sanki isteseniz vermeyecektim!

İçimdeki beni öldürdüm...
ne dersem diyeyim inanmayın..
ölesiye severdim onu
acımı hafifletme çabaları bunlar
kalanım gidenin yerini hızlı doldurabilsin diye

Nasıl mı öldü?
dövdüler,bıçakladılar,
kanattılar,yaraladılar,
süründürdüler
nasıl mı öldürdüm ozaman?

Tıpkı sizin yaptığınız gibi yardım etmeyerek...
Tıpkı benim gibi yardım beklememişti zaten ben idi....





Hiç yorum yok: