22 Kasım 2008 Cumartesi

Kimse




Benim yüzümden
hayallerinden olma
kaldıramam
benim yüzümden
kendini sakın bırakma
beni sevme demiyorum
ama bana kapılma
bunu bize yapma
benim yüzümden kapışma
kimseyle
kimseden kastımı biliyorsun
bu sorumluluğu alamam
sana ne ''bana karışma'' dedim
ne ''ben istediğimi yaparım''
ben sadece
sana düşlerini kurduklarını vaadedemem
benim yüzümden
düşlerinden olma
bana bunu yapma
ya sonuna kadar yanımda dur
ya da lütfen hiç durma
cümlelerimiz hala noktalanmamış iken
sen düşlerine nokta koyma...
beni kimselere açıklamadan
önce kendine açıkla
üstümden sakın kumar oynama
kaybeden sen olursun
bana keşkelerini bırakma
anıların yeterli gelecektir
hayallerinde...
bay ideal değilim belki
kimselere göre
peki sence?

belirsizliğini koruyacağına
beni de değil kendini koru
belki ozaman
bizi de korumuş olabilirsin
ama
sen yine de benim yüzümden
bunu yapma...
istediğin için yap

Hiç yorum yok: