30 Kasım 2008 Pazar

Şizofreni





Uzak ülkeler görüyorum
nereye gidersem gideyim
uçmayı imkansız görenler uçamaz sadece
her yerde küçük çocuklar görüyorum
nereye gidersem gideyim
varamıyorum
seslerini duyuyorum
senin benim bizim
sesi açık kalmış televizyonlar gibi
uçamayacağını düşünen herkes sürünüyor
küçük çocuklar mavi gözlü
uzak ülkeler görüyorum
içlerinde
yaseminler kokuyor buram buram
seslerimiz geliyor uzak ülkeden
uçuyor televizyonlar
çocuklar heryerden beliriyor
mavi ekran görüntüye hakim
uçmayı imkansız görenler düşünceler gibi çatışıyor
uçabilenler ile
mavi yaseminler
uzak çocuklar ile konuşuyor
küçük ülkelerde
senli benli bizli olmuşlar
sesler dalgalanıyor
nereye gidersem gideyim
varamıyorum
mavi mavi uçuyorum
çocuklar peşimde
yaseminler saçlarında
televizyonda canlı yayında
biz
aklın farklı iki ucu
seni ve beni
bu psikolojik kanserin sebebiyiz
uzak ülkem olma
gel geri
varamıyorum...

Hiç yorum yok: