22 Kasım 2008 Cumartesi

Yalınlık





Yalnızlık diyorlar adına
kimiside
yanlızlık...
farketmez gerçi neyi kastettikleri önemli bana
''yanlızlık gittiğin yoldan gelir''
demiş
hatrı sayılır birileri
kimileri de
yanlızlık çöreklenir
yanlızlık takip eder
yanlızlık gelir bulur...
diye uzayıp gidiyor
bense
yalnızım diyorum
çünkü
yalnızlık benim
kendimde olan birşey
ben yalnızlıkken ben
yine benim
ve
kim yalnızsa o anda
yine kendisi...
yalnızlıkta insanın bir parçası çünkü
****
yalnızlık kişileşirse eğer
kimse onu görememeli tahminimce
çünkü
ozaman yalnızlık bile
yalnız kalamaz...
o vakit
kimse yalnız olamaz...
****
yalnızlık çevrende kaç kişi olduğuyla orantılı değildir
kalabalığın içindeyken bile yalnız oluşumda bundandır
yalnızlık terkedilmekle de alakalı değildir
ya da terketmekle
yalnızlık kuru kuru ''ben yalnızım'' demekle olmaz
yalnızken sesin yankı yapar açıklıkta bile
sadece kendinle sarılısındır çünkü
ve
yalnızsan
korkmana gerek olmaz
yalnızlık seçilebilir bana göre
ne de olsa ben o da bir nevi
neyinden korkayım ki?

Hiç yorum yok: