22 Kasım 2008 Cumartesi

Günlerden bir gün




Günlerden bir gün
bugün
sessiz
donuk
renksiz
hissiyatsız
ne sabah mahmurluğu
ne de mutfak sabahının cam buhusu
kışın soğuğu
veya
dışarı ilk adımında burnundaki isyan
yeterli değil beni kendime getirmeye...
ayaklarımın altında devrilen sadece yollar değil
her adımda içimde eksilen bir ben
ve de devrilen
tek yönlü
geriye dönsem bile
uzağa gidiyorum...

sabahın ayazı
martıların çığlığı
içim parçalı bulutlu
bulutlar ağlamaklı
içim sağanak yağışlı
sahil ağlamaklı...

uzağa gidiyorum
geriye dönsem bile
sana gelemiyorum
senin yoluna sapsamda
sana varamıyorum
penceren
bu soğuk sabaha kapalı...

günlerden bugün
takvimlerden alınmalı
içimden çekip çıkartılmalı
tüm takvimlerim
ve üstündeki resimlerinle
kanayamam belki
içim çekilirse...

öyle bir sabah ki
ıslanamıyorum
üşüyemiyorum
duramıyorum
ama
akşam da olmuyor
ben nerelere gidiyorum...

geldiğim yerde deniz kıyısı
iyonyanın bir adası
bu kaybolanların masalı
''günlerden bir gün''
diye girmeli anlatanı
ben ve benim gibi kaybolanların toplantısı
yeri belli
ama önce
kaybolmalı...
nasıl geldim diye soramamalı
masal olmalı...


A.H.R.G. II. 01:33

Hiç yorum yok: